Szkolenia polecane | |
Psychologia Klienta: Jak Wpływać na Decyzje Zakupowe? – Warsztaty PraktyczneKC Centrum RozwojuZrozum psychologię klienta i sprzedawaj skuteczniej! Naucz się, jak klienci podejmują decyzje zakupowe, jak dopasować komunikację do ich potrzeb i eliminować bariery sprzedażowe. Praktyczne warsztaty dla pracujących w sprzedaży i obsłudze klienta! Najbliższy termin: 2025-05-08 - 2025-05-08 Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie |
480.00240.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientemAVENHANSEN Sp. z o.o.Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient. Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
1480.001380.00 zł 1697.40 zł brutto (Vat 23%) ![]() -100zł |
Telefoniczna obsługa Klienta- Twoim AtutemWSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -WSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Certyfikowany specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - 3-dniowe warsztaty praktyczne.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Certyfikowany specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - 3-dniowe (...) Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-04 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1990.001890.50 zł 2325.32 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -5% |
Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i AsertywnościKC Centrum RozwojuPraktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów. Najbliższy termin: 2025-04-30 - 2025-04-30 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
450.00225.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Szkolenie zarządzanie stresem - radzenie sobie ze stresemKM Studio - szkoleniaNa samym początku szkolenia zarządzanie stresem, uczestnikma za zadanie stworzyć swoją mapę sytuacji stresowych – jestto niezbędne, by w trakcie kursu każda osoba mogła pracowaćna materiale dobranym odpowiednio wobec siebie. Najbliższy termin: 2025-05-07 - 2025-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenie zarządzanie stresem - radzenie sobie ze stresemKM Studio - szkoleniaNa samym początku szkolenia zarządzanie stresem, uczestnikma za zadanie stworzyć swoją mapę sytuacji stresowych – jestto niezbędne, by w trakcie kursu każda osoba mogła pracowaćna materiale dobranym odpowiednio wobec siebie. Najbliższy termin: 2025-05-07 - 2025-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenia obsługa klienta Marketingowe techniki sprzedaży
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.